Więc tak: idziesz na pocztę e-mail tam są pokwitowania zakupu stardolarów.
Otwieramy po kolei pokwitowania(pokwitowania są w języku polskim i angielskim) spisujemy datę i numer referencyjny ,(wszystkich pokwitowań)
Piszemy list do admina (najlepiej na brudno w dokumentach tekstowych, aby było można skopiować i wkleić),w liście piszecie ,że konto od samego początku należało do was, mam pokwitowania zakupu stardolarów oto one( data i numer referencyjny ,piszemy wszystkie pokwitowania które mamy)
List mamy napisany na brudno , Straciłaś konto,na pewno założyłaś drugie,więc tak:
1.Logujemy się na Stardoll ,na dole strony klikamy w kontakty
,otworzy się strona na której jest napisane, Twoja wiadomość lub pytanie ,klikamy wybierz kategorie ,klikamy Inne
Wklej list i wyślij,odpowiedz przyjdzie na konto z którego wysyłaliście list.Nie poddajemy się, bo może przyjść odpowiedz że nie mają tłumacza,wówczas jeżeli nie znamy dobrze angielskiego tu słownik elektroniczny polsko -angielski,przetłumaczy nam list i ponownie wysyłamy.
1 komentarz:
jest bardzo dużo oszustów ,którzy chcą żeby podać hasło bo niby zrobią metamorfozę,darmówki,ale ja nikomu nie podam mojego hasłai
Prześlij komentarz